středa 13. ledna 2016

Mangový chia pudink

S tímhle "receptem" nechci nijak oslňovat, protože chia pudink už v nějaké podobě vyzkoušel určitě každý, ale jestli jste ho ještě nezkoušeli s mangem, neváhejte to udělat. Troufám si tvrdit, že je to nejlepší varianta na chia pudink, jakou jsem zatím zkoušela.

Na 2 až 3 porce:

  • 1 velké zralé mango
  • 1 velký pomeranč (nebo 1,5 - 2 dl pomerančového džusu)
  • 1 hrst kešu oříšků
  • 5 para ořechů
  • 1 dl vody
  • 1 velká lžíce kokosového krému
  • 5 lžic chia semínek

Namočila jsem ořechy do vody a nechala je na 2 hodiny změknout, pak jsem je rozmixovala tyčovým mixérem na ořechový krém. Oloupané mango jsem nakrájela a rozmixovala se šťávou z jednoho pomeranče, přidala jsem ořechový a kokosový krém a ještě jednou jsem důkladně promixovala. Pak už jsem jen přisypala chia semínka, zamíchala a když směs začala trochu tuhnout, přelila jsem do skleniček. Pudink jsem nechala přes noc ztuhnout v ledničce a ráno jsem ozdobila kešu oříšky a goji. Ale na ozdobu a doplnění můžete samozřejmě použít cokoli, na co máte zrovna chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat